דיווח בעזה: חוסל יד ימינו של בכיר חמאס יחיא עיאש

    קובי פינקלר No Comments on דיווח בעזה: חוסל יד ימינו של בכיר חמאס יחיא עיאש

    דיווחים בעזה: חוסל עבד אלפתאח מעאלי, יד ימינו של יחיא עיאש, "המהנדס" הראשון של חמאס. במקביל, צה"ל פועל מאז שעות הלילה במחנה הפליטים נור א-שמס שבטולכרם. הכוחות תחקרו עשרות חשודים, עצרו מספר מבוקשים והחרימו אמצעי לחימה וציוד צבאי

    23:59
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צה"ל ממשיך להעמיק את פעילותו ברצועת עזה: הפלסטינים מדווחים על מתקפות נרחבות הלילה במרכז הרצועה ובדרומה עם מספר הרוגים ופצועים, רשת אל-ג'זירה מדווחת על הרוגים ופצועים בתקיפת צה"ל במחנה הפליטים אל-מגאזי שבמרכז רצועת עזה, הלילה.

    על פי הדיווחים כי בתקיפות חוסל גם בכיר חמאס עבד אל-פתאח מעאלי ששימש כ-יד ימינו של יחיא עיאש שכונה "המהנדס".

    במקביל, צה"ל פועל מאז שעות הלילה במחנה הפליטים נור א-שמס שבטולכרם. הכוחות תחקרו עשרות חשודים, עצרו מספר מבוקשים והחרימו אמצעי לחימה וציוד צבאי. בנוסף, הותקפו מהאוויר חוליות מחבלים שהשליכו מטענים וירו על כוחותינו ובכך סיכנו אותם. לפי הדיווחים, כמה מהמחבלים נפצעו. במרחב התקיפות נמצאו מטענים נוספים שהיו ברשות המחבלים והושמדו על ידי הכוחות. כמו ביתר מחנות הפליטים, גם בנור א-שמס פועלים הכוחות לפירוק התארגנויות טרור ולשלילת יכולות צבאיות.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש במסיבת עיתונאים כי הוא הודף את הלחצים הבינלאומיים שמכוונים לעצור את המלחמה לפני השגת מטרותיה. כדי להשלים את כל יעדינו דרוש עוד זמן". הדגיש נתניהו והוסיף: "אנחנו פועלים נגד איראן בכל זמן, בכל מקום ובכל דרך".

    נתניהו שב והדגיש כי רק צה"ל יכול לפרז את הרצועה והוסיף כי לא יהיה מנוס משליטה ישראלית על ציר פילדלפי על גבול מצרים.

    בנוגע לעסקה לשחרור חטופים אמר ראש הממשלה כי אם תהיה עסקה על הפרק – היא תצא אל הפועל. "חמאס מציב תנאים שאנו לא יכולים לקבל", אמר.



    0 תגובות